Nákup nemovitostí v Turecku

Nákup nemovitostí v Turecku

Nákup nemovitosti v Turecku a v Evropě: Podobné Procedury

Hlavním rozdílem je nutnost získat povolení v městě Izmir, neboť cizincům je dovoleno nakupovat nemovitosti v Turecku pouze ve specifických částech města.

Pokud jste téměř rozhodnuti o konkrétním objektu, ale stále si nejste zcela jistí, můžete si ho zarezervovat. Rezervace je pro vás samozřejmě zdarma.

Pokud jste se rozhodli daný objekt zakoupit, vypracujeme pro vás kupní smlouvu. Na rozdíl od mnoha evropských zemí, převod nemovitosti na nového vlastníka se provádí výhradně na Katastrálním úřadu (v Turecku "TAPU Office") a nikoliv u notáře. Notář v Turecku není oprávněn k takovýmto transakcím.

Po podepsání kupní smlouvy bude nutné uhradit depozitum (20 % z kupní ceny). Následně požádáme místní Katastrální úřad o převod nemovitosti na list vlastnictví.

K tomu budeme potřebovat určité osobní údaje (například jméno otce a matky), kopii pasu, fotografie ve formátu pasového (4 ks) a daňové číslo, o které zažádáme na daňovém úřadě.

Časový rámec pro převod nemovitosti na cizince obvykle trvá 1 - 5 dnů. Všechny administrativní procedury spojené s nákupem, jako je získání zdanitelné hodnoty vašeho majetku od obce, vyřídíme za vás předem.

Pravidelně se informujeme na katastru, zda je převod na vaše jméno a váš list vlastnictví hotový. Jakmile takový převod nastane, budeme vás okamžitě informovat a domluvíme se na termínu, kdy se máte dostavit na katastr.

V ideálním případě jsou při převodu nemovitosti na katastru přítomní jak kupující, tak prodávající. Pokud se vám nenaskytne možnost dostavit se osobně, můžete nám udělit plnou moc. Tato plná moc musí být potvrzena notářem. V případě vaší návštěvy katastru budou přítomni jak vy, tak prodávající, realitní agent a soudní tlumočník, což vyžaduje turecký zákon. Před převodem na list vlastnictví bude nutné uhradit zbytek kupní ceny, daně a poplatky spojené s nemovitostí v Turecku.

Všechny náklady spojené s nákupem nemovitosti v Turecku najdete zde: Náklady spojené s koupí nemovitosti v Turecku.

I když již budete držet svůj list vlastnictví a klíče k vašemu snovému domovu ve vašich rukou, naše práce zdaleka neskončí. Budeme vám asistovat při připojení elektřiny, vody a telefonu ve vašem jménu. Rádi vám nabídneme podporu i při zařizování vašeho apartmánu či vily. Jestliže byste měli zájem o drobné či rozsáhlejší úpravy, zajistíme, že se o ně postará naše profesionální personál.

Chceme, abyste mohli využívat váš čas na dovolené co nejlépe, proto se postaráme o platbu faktur, pojištění a dalších administrativních záležitostí. Rádi vám samozřejmě nabídneme naše služby přímo v Turecku, abyste měli jistotu, že všechny vaše platby budou včas a pravidelně hrazeny. Stejně tak vám zajistíme, že o váš domov se bude starat i v období, kdy nejste přítomni.

Jakmile bude vše hotovo, přejeme vám, abyste si naplno užívali svůj vysněný domov. Chceme vám poděkovat za důvěru, kterou jste vložili do našich služeb.

Občané České Republiky potřebují pro cestu do Turecka platný cestovní pas.

Mezi Českou republikou a Tureckem neexistuje dohoda o bezplatné zdravotní péči. Důrazně doporučujeme uzavřít cestovní pojištění. Zdravotní péče je v Turecku na velmi vysoké úrovni.

Důležité informace o nemovitostech v Turecku